Επιστολή Προέδρου & Υποψηφίου Προέδρου ΕΑΑΣ Υπτγου εα κ Ε.Ν. Δανιά - ΕΝΩΣΗ ΑΠΟΣΤΡΑΤΩΝ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΩΝ ΚΙΛΚΙΣ

Hot

Post Top Ad

ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ

Τρίτη 14 Φεβρουαρίου 2017

Επιστολή Προέδρου & Υποψηφίου Προέδρου ΕΑΑΣ Υπτγου εα κ Ε.Ν. Δανιά

Αγαπητοί Πρόεδροι των Τ.Σ των Παραρτημάτων, αγαπητέ συνάδελφε καλησπέρα,
επειδή λόγω υπηρεσιακών υποχρεώσεών μου δεν κατέστη δυνατόν να περάσω απ' όλα τα Παραρτήματα σας κοινοποιώ την συνημμένη επιστολή μου,για την ενημέρωσή σας και για την κατά την κρίση σας εκμετάλλευση.
Υπτγος ε.α Ε.Ν.Δανιάς.
Πρόεδρος & Υποψήφιος Πρόεδρος της ΕΑΑΣ

Αγαπητοί συνάδελφοι και εκλεκτά μέλη της Ένωσης των εκλιπόντων συναδέλφων.
Η προεκλογική περίοδος για την ανάδειξη του νέου ΔΣ/ΕΑΑΣ, ολοκληρώνεται και όπως σας ενημέρωσα με την αρχική μου επιστολή δεν μπόρεσα λόγω των καθηκόντων να περιέλθω από όλα τα παραρτήματα, προκειμένου να σας αναπτύξω τις θέσεις όπως αυτές αναφέρονται στην επιστολή μου και να επιλύσω τυχόν απορίες σας.
Στην προεκλογική περίοδο δυστυχώς δίδονται υποσχέσεις, οι οποίες μπορεί να είναι κενό γράμμα αν το ΔΣ, που θα εκλεγεί, δεν έχει την βούληση να συνδράμει στο έργο του Προέδρου. Από συνυποψήφιους μου εκτοξεύτηκαν κατηγορίες χωρίς να με κατονομάζουν. Επιστρέφω όλες τις κατηγορίες ως ανυπόστατες και τους ερωτώ :Τι έκαναν ως μέλη της ΕΑΑΣ ή ως μέλη του ΔΣ της ενώσεως γι’ αυτά ; Γιατί δεν βοήθησαν στην υλοποίηση των στόχων που ως ΔΣ ομόφωνα είχαμε αποφασίσει; Γιατί; Μήπως επεδίωκαν την απαξίωσή μου με ιδιοτελείς σκοπούς ή μήπως δεν εργάστηκαν όσο έπρεπε διότι συστηματικά απουσίαζαν διαθέτοντας το χρόνο τους για άλλους εκτός της ΕΑΑΣ σκοπούς; Για κανέναν δεν εξεφράσθην αρνητικά παρά τις προσβολές που δέχομαι, σέβομαι και τιμώ όλους τους συναδέλφους και τα μέλη των οικογενειών των εκλιπόντων .Ο διάλογος μεταξύ των μελών του ΔΣ είναι επωφελής διότι εκφράζοντας έκαστος την άποψή του προκύπτει η απόφαση, η οποία και πρέπει να υλοποιείται απ’ όλους. Στο ΔΣ δεν επιτρέπονται αντιδικίες και προσβολές, αλλά αλληλοσεβασμός.
Αγαπητοί συνάδελφοι και εκλεκτά μέλη της Ένωσης των εκλιπόντων συναδέλφων, σας κοιτάζω στα μάτια και σας λέω ότι είμαι απόλυτα ικανοποιημένος από την θητεία μου και γι’ αυτό στις 19 Φεβρουαρίου επιθυμώ να μου ανανεώσετε την εμπιστοσύνη σας και να μου δώσετε μία καθαρή και εντυπωσιακή νίκη, γι’ αυτό που είμαι και όχι γι’ αυτό που μερικοί θέλουν να παρουσιάσουν ότι είμαι, προκειμένου να συνεχίσω να σας υπηρετώ ποιό δυναμικά και να μάχομαι για το κοινό καλό σε συνεργασία με τα μέλη του ΔΣ που θα εκλεγούν και τα οποία για την ευόδωση των σκοπών της ΕΑΑΣ, πρέπει να έχουν καθημερινή παρουσία στην Ένωση. Και επειδή πολλοί με ρωτάτε πως θα αποδώσεις εάν δεν έχεις τους δικούς σου; Απαντώ υπηρετώ την ΕΑΑΣ σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία, η οποία δεν προβλέπει ψηφοδέλτια, αλλά κοινό ψηφοδέλτιο απ’ το οποίο εσείς  επιλέγετε τους πλέον ικανούς και οι οποίοι έχουν το μεράκι της ανιδιοτελούς προσφοράς προς τον συνάδελφο και τα μέλη των οικογενειών των εκλιπόντων και  εφόσον εκλεγούν πρέπει να υπηρετούν τους σκοπούς της Ενώσεως προς επίτευξη του κοινού καλού. Προσωπικά θα συνεχίσω να συνεργάζομαι όπως μέχρι τώρα, αδιαφορώντας για τις εις βάρος μου ανυπόστατες κατηγορίες.
ΔΕΝ ΠΤΟΥΜΑΙ και ΕΜΜΕΝΩ σταθερός στις θέσεις, αξίες και τα ιδανικά μου, προκειμένου να προσδώσω στην ΕΝΩΣΗ, μαζί με τα μέλη του ΔΣ που εσείς θα επιλέξετε την ΑΙΓΛΗ και το ΚΥΡΟΣ που της αναλογεί. Απορρίπτω την κακόπιστη κριτική και προχωρώ στηριζόμενος στην  αγάπη, την εκτίμηση και τον σεβασμό σας και ΜΑΖΙ ΠΡΟΧΩΡΟΥΜΕ.
Η θέση του Προέδρου της ΕΑΑΣ είναι θέση αποκλειστικής προσφοράς προς τον συνάδελφο και τα μέλη των οικογενειών μας και όχι θέση για κτίσιμο άλλης σταδιοδρομίας, είτε απασχόλησης επί θεμάτων εκτός των σκοπών της ΕΑΑΣ.
Επιλέξτε εκ των υποψηφίων τους ικανότερους βάσει της προσωπικότητας και της διαχρονικής προσφοράς τους.
Σας παρακαλώ ασχέτως των πολιτικών πεποιθήσεων ενός εκάστου, για την καθολική σας συμμετοχή, προκειμένου δια του αποτελέσματος η ΕΑΑΣ να παραμείνει κυρίαρχος των εξελίξεων, υπεράνω και έξω από τα πολιτικά κόμματα.
Όλα αυτά και τα όσα με την αρχική μου επιστολή σας έγραψα αποτελούν:
                                              ΣΤΑΘΕΡΗ και ΑΜΕΤΑΚΙΝΗΤΗ ΘΕΣΗ μου.
Η συμμετοχή πρέπει να είναι εντυπωσιακή  και η  ψήφος σας κατά συνείδηση-
                                   ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ  και όχι ΕΦΗΣΥΧΑΣΜΟΣ
                                                    ΙΣΧΥΣ  ΕΝ ΤΗ ΕΝΩΣΕΙ.
                                              Υπτγος ε.α Ε.Ν.Δανιάς.
                            Πρόεδρος & Υποψήφιος Πρόεδρος της ΕΑΑΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Post Top Ad

ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗΣ